S V A R E N

Heejheej! vet att ja inte skrivit på skitlänge, har bara hänt så mycke att ja inte pallat! men nu tänkte ja ta frågorna som ni skrivit, ( de blir inte så många, för de va vissa som skrev anonymt, och skrev redan från början att de frågorna kommer inte med) så ;)
linda om F R Å G E S T U N D:
favo låt?
favo färg?
e du kär i ngn ? vem isf?
vem e snyggast i klassen ;)?
favo mat?
favo film?
favo ämne?
bästa kompis?
när fylleru år?
kram :)
oj, de va inte få frågor ;P
*har ett par stycken, inte jättenya, men om ja måste välja en så äre Eminem - not afraid som fastnat på huvvet, och me tanke på varför han skrev den och till vem tycker ja den e asbra!
*min favvofärg e svart! passar på skor, käder, fint näre gäller smink så japp, defenitivt svart
kanske, kanske inte, skulle du allt vilja veta va
*de va ingen snäll fråga Linda, de e ju orättvist! asså, ja har inte riktigt tänkt på de, känns taskigt att säga, men tror inte de läser de här ändå, men tycker inte nån är "snyggast", men Felix tycker jag är jättegullig!
*Pizza, älskar att äta en varm nybakt pizza! :)
*min favoritfilm måste nog vara New moon! (twilight nummer 2) älskar alla de filmerna, men 2:an e nog bäst! sen sex and the city!
*har en massa, men Miriam, Iman, Angela, Frida B & Rondik är nog mina absolut bästa vänner just nu
*jag fyller år den 24 februari


Sandra (s-sand[email protected]) om F R Å G E S T U N D:
1. Vad skulle du göra om du fick syn på en gorilla i string och bh som gick lös på stan? ;O
2. Villken färg på naglarna tycker du e snyggast, om du bara får välja mellan metalisk-grå och intensiv-lila ?
3. Vad tycker du om min blogg?

heej sandra!
*först skulle jag bli rädd, sen garva, ta bild och skicka till mina vänner :)
*intensiv-lila, tycker de e jättefint!
* tycker du bloggar bra & älskar din design!

har du kille / på g ?
tycker du om skogås ?
varför har du så rolig humor , älskar ditt garv haha <3

näe, inte just nu, vill ha däremot =P
ärligt talat, så ja! tycker de e ett mysigt ställe, har lärt känna en massa helt otroliga människor här! så ja!!
varför ja har så rolig humor? ööh, för att få andra att skratta? näe, ja har ingen aning!
haha, tack? tror ja

sen vare ett par komentarer som var anonyma, så de kom inte med... de här va allt!
hoppas ni blev nöjda med svaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0