från aliciah

Cicci Guirguis älskling!
Jag saaaaaaaaaaaaaknar dig! Du är ju för underbar. Du har alltid, alltid jag svär. Funnits där för mig. Asso,, det är svårt att förklara, men.. Det går inte att förklara! Jag är sjukt, enormt, grymt glad att jag lärde känna dig genom storebror. För jag hade inte klarat mig igenom livet utan dig. När jag känt känslor, som jag inte trodde existerade, stöttade du mig, fanns när jag behövde prata, eller bara kramas om. Cicci, du är någon jag aldrig hoppas behöva släppa. För jag vill inte släppa dig. Du är ett år äldre, å lärt mig mycket. Ville bara säga att jag är tacksam.

Jag älskar dig.


aliciah hade skrivit denna söta text under en bild på mig på bdb!
jag vill bara säga att ja älskarej me, av hela mitt hjärta gullet!!!


Kommentarer
Postat av: aysha

cicci blogga!!!!!!!

2010-09-09 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0