sjätte bilden uppe nu =D

Heejheej!
ritade precis klart min sjättebild till min vägg. hängde precis upp den, tog samtidigt ett par bilder. ena på den fjärde bilden ja ritade som ja inte visat än, andra på bilden ja precis ritade o tredje på hur väggen nu ser ut =D

"Love is all we got"

"Just one spark starts a fire.. you just need to have faith!"

så ser min vägg ut just nu, får se hur lång tid de tar att fylla hela väggen me bilder...
tror inte att de e ett så stort problem me att rita bilderna, men har lite svårt och komma på vad ja ska rita, så ni får gärna skriva i komentarer va ni tycker ja borde rita =D

blir nog inge mer inlägg för mig
Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0