D R A M A, D R A M A & M E R D R A M A

Heejheej!
har nu en kort rast, snart har ja SO, och sen har ja en timmas rast och slutar klokcna halv 5 med arabiska som sista lektion =)
iaf, skriver nog när ja kommer hem, hare bra tills dess!

angående rubriken vare en kille i min prallel klass som irriterade mig som fan! och han vägrar säga något face2face utan säger en massa skit om mig till folk och via sms - så ja sa åt honom att om han ville något fick han komma och säga de face2face istälelt och att de bara var barnsligt, de han höll på me! och ja höll på att slå ner honom! sen så började hans lektion och han gick in o sa att ja va falsk och typ en hora o allt o allt blev jättestort! och enligt honom så skulle han tydligen ge mig en smäll i ansiktet om ja rörde honom, haha, får se om de händer ( tror ja knappast) iaf, de va de
hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0