H E L G E N I B I L D E R

Heejheej, jo, men rubriken säger väl allt =)

förstå åkte ja och mötte syrran o skärholmen, ja fick me mig den här...

syns inte så bra, men när ja väl tar på mig den får ni en ordentlig bild (från cubus)
i skärholmen vare nån "skärholmen dag" eller så, så de fanns lite olika clowner och så, fick 2 bilder på 2 av de

tjejen gick på den bollen väldigt länge utan att ramla, imponerande  =)
sen vare en tjej som typ skulle låssas va en docka eller något, blev otroligt faschinerad (stavning?!) av hennes smink, men fick inte en så bra bild på själva sminket, bara på henne


hon va läskigt stel :P
iaf, sen åkte vi hem till syrran, och dagen efter skulle vi ju på den där festen och de här va min outfit (på tal om min outfit, har ja en "story" till er :D ni får den efter bilderna)

och de här va min facelook (ett par bilder )






nu till "the story"
de va idag, ja satt på tåget, på väg hem... två kvinnor (runt 40 års åldern tror ja) sätter sig framför mig
de sanckar om deras söner och att en av deras söner vill gifta sig me en tjej som inte e oskuld och blablabla...
och istället för att svara på kvinnan (hon som snacka om sin son) så säger den andra kvinnan och tittar på mig
"hon förstår va vi säger" och flinar"  (deras samtal va då på arabiska)
och sen fortsätter de att snacka om hur emot hon e att han ska gifta sig me en tjej som inte e oskuld och en massa skit, sen så tittar hon på mig, den ena kvinna (kan kalla henne kvinna nummer 1) och säger

kvinna 1: kolla på tjejen framför oss, (jag) hur slampigt klädd hon e 
kvinna 2 : ja vet, hon e väl säkert 16 och ska på något disco eller något
kvinna 1 : ja, precis! ja fattar inte va de e me människor hära? hon e ju fortfarande liten, vart tror hon att hon e ifrån lixom ?
kvinna 2: haha, sverige! alla som är svenskar/beter sig som svenskar är sånna, går ut och festar redan vid 15/16 års ålder

sen va ja tvungen att gå av tåget, men ja ville verkligen örfila båda två! ni såg ju min outfit och så hade ja på mig en jacka och de va ju tydligen slampigt da, sen de där me att "alla som e  svenskar eller vill vara svenskar"  delen den irriterade mig som fan!
och specillet att de innan sa att de visste att ja förstog dem och ändå så sa de allt de dära, de gjorde mig ännu mer sur -.-

iaf, kommer nog inte skrive mer ikväll, så
Go natt (sorry för ett otroligt långt inlägg) puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0