HISS / DISS

  • har verkligen inge att skriva så ni får en "hiss & diss" lista
  • sommar
    längtar otroligt mycke, till de fina vädret, att inte behöva ha en massa tjocka kläder på sig.
    att bara ligga i solen o äta glass =D
  • engelska
    de engelska språket älskar ja faktis! tycker de e jättemycke finare än svenska o mer "ord-rikt" eller va de heter. de händer jätteofta att när ja sitter me en kompis, smsar eller något helt plötsligt börjar prata engelska =)
  • musik
    jag verkligen ÄLSKAR musik, ja gör typ allt me musik, sitter ja vid datan lyssnar ja på musik, tar ja en dusch lyssnar ja på musik, plattar ja håret eller sminkar mig lyssnar ja på musik, äter ja så lyssnar ja på mig osv osv me <3 music
  • vinter
    hatar nästan allt näre gäller vintern! de enda ja gillar e väl min födelsedag, jul o nyår =)
  • falska människor / människor som sprider rykten
    människor som sviker en, människor som bara playar eller utnytjar en,sånna människor som bara sprider rykten om andra, de har fan inte liv och förtjänar inte ett skit!
  • läsk jag har inte druckit läsk på otroligt länge, ni som känner mig vet att ja inte gillar läsk. ja tycker att de smakar äckligt o förstår inte vad de e som är så speciellt me den drycken =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0