ååh -.-

Heej igen!
först vill ja tacka för alla samtal, sms, komentarer på fb, och "facetoface"- gratulationer! älskar er allihop!=D
kan säga hur min dag varit lite snabbt...
började me NO prov, sen vare rast, Linda i min parallel klass skulle gå igenom lite mattegrejjs me vissa som hade lite svårt för ett speciellt kap. jag va inte en av de, men hon ville att ja skulle följa me henne in. vilket ja då gjorde och när ja väl satte mig i klassrummet kunde bara inte sluta skratta. ja va hur flummig som helst... så vare hela dagen... senare den dagen hade vi spanska o då fick Ania (spanska lärare) veta att ja fyller år idag och då tvinga hon klassen att ställa sig upp medan ja satt ner o sjunga för mig på spanska. gissa om de va pinsamt lixom...
aja, tillslut när ja skulle över till Skogås skolan för att ha lektion där så försöka ett par stycken ägga mig. ja hade kul o vi drev men till slut mådde ja bara dåligt. kände mig svimmfärdig, spyfärdig, o en massa skit så vet inte vad som hände me mig, men fick ett "litet" utbrott på folket... men har smsat de och sagt att ja verkligen inte menade något illa, för de tog tydligen väldigt illa upp...
men ja mår bra, de mår bra, alla mår bra!

i allafall...
imorron äre en vanlig torsdag, sen fredag då jag slutar halv 11, sen äre ju fan lov för mig! hur underbart e inte de! ska bara skita i dumma människor, sånna som e barnsliga, inte tänka på plugg, eller prov. bara på mig! och folk ja bryr mig om såklart menmen...

jävlar, de blev ett långt inlägg, sorry about that!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0