HAHAHAHAHAHA

Heej!
tänkte inte skriva ett inlägg just nu, menmen...
De e nämligen så att ja satte på "one time" av Justin Bieber. lillebrorsan hörde o frågade vem de va som sjöng.. o ja svarade: "Justin Bieber" och han blev typ helt chockad... han trodde helt seriöst att det var en tjej som sjöng! så han satte sig brevid mig o fortsatte lyssna på den... o för varje bit som gick av låten så blev han mer o mer övertygad om att det va en tjej som sjöng. han påstår att Justin Bieber är en trans! vilket vi allihopa vet inte är sant...!

Va bara tvungen att skriva de här, tycker de e så himla kul. de första ja tänkte på va Becka i min klass. va hon skulle tycka/säga om va lillebrorsan precis sa... tror de skulle bli ett riktigt bråk faktis =P
fick precis veta att min mamma tycker samma sak, hahahah

Men de blir nog mitt sista inlägg för ikväll, så
Go natt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0