HISS & DISS...

...enligt Cicci

tänkte göra något ja inte gjort förut här på bloggen! tre saker jag Hissar och Dissar. Helena va gullig och gjorde de här bilderna till mig oxå! =D


* sommar
jag verkligen älskar sommar. inte ha så tjocka kläder, äta glass och bara sola =D

* filmer
jag älskar att titta på film! kan göra de nästan när som helst! : )

*musik
skulle nog inte klara mig utan musik =D


*vinter
hatar vinterkyla, alla tjocka kläder -.- bara hatar vintern

*paradise hotel
förstår inte riktigt va som e så kul me den serien... tycker den e skum -.-

*falska vänner
sånna som bara är kompis me en för att den vill ha något o sen släpper en. eller som skiter i en för nån kille. de e helt IG


Nu äre ju som sagt helg för mig, så ska antagligen titta på nån film nu...
XOXO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0