hm... should I ?

Heej!!
Hur har ni haft de ? min daghar varit riktigt bra... har ett par bilder oxå...

på bilden idag skulle vi rita husdjur, såhär blev Sagas

en bild på Saga idag

sen hade vi håltimma och då kom ja på att ja inte hade lagt ut en bild på min nya väska ja köpte i lördags

när ja kom hem blev jag sugen på fruktsallad, vi hade inte särskilt många fruktsorter så de fick bli me mango, kiwi o apelsin, riktigt gott! och mättande för den delen


hittade en skumm bild på mig oxå.. ser lite ut som att ja drömmer eller något.. menmen
Nu ska ja bara ta de lugnt, och lyssna på musik... senare blire plugg som gäller...
här få ni en gullig låt oxå..


Hare bäst, Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0