inge liv -.-

Heejheej!
fixade precis planer för hela min kommande helg... och de e bara måndag! lite galet...
iaf, har tråkigt som fan så checkade in nåra kompisars bloggar bland annat den här http://tracyghattas.blogg.se och hittade bland annat de här videoklippet...

de gjorde en "låt" utan Twilight stjärnornas intervjuer... = inge liv =P

finns ett annat rolig klipp om twilight där, så checka in den bloggen vetja =P
har int så mycke att skriva... imorron börjar jag 9, men måste till skolan 8 (till läxläsningen) för behöver hjälp me NO:n som min underbara kompis Guli ska hjälpa mig med... slutar typ halv 4 imorron -.- usch

Aja, skriver senare
XOXO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0