S K A B B !

Heej!
kom hem för ett tag sen. åkte ju till haninge me rondik efter skolan... har ett par bilder o en massa o säga..
idag fick vi semlor i skolan faktis






innan de hade vi bild o då ritade ja den här

vet inte vrf de blev just sådär... menmen =P helt okej blev den väl ändå... =)
när vi väl skulle till hanigne så träffade vi Daniella o Hanna! de va ett riktigt bra tag sen man träffa henne. hon kände inte ens igen mig från början... iaf, när vi väl va framme va ja otroligt hungri så käka på donken me Rondik

och när vi åt så hände en otroligt konstig sak... en snubbe kommer fram till oss o börjar snacka me oss
han: kan ja sätta mig ner?
jag: näe, vi försöker snacka hära...
han: men ja vill säga en sak till dig...

jag kollar på rondik, hon e typ vettskrämd

jag: asså, vi försöker äta, va äre du vill ?
han: min kompis gillar dig
jag: jag känner honom inte ens?
han: men han vill lära känna dig...
jag: men ja vill faktis inte det...
han: men han har present till dig
jag: nejtack! de e bra! kan du lämna oss ?
han: aah, ja säger väl de till honom da...

han ger mig en skumm blick, vet inte om de där va att han försökte flörta eller vad han försökte, inte fint iaf=P
och han går...
jag dör typ av garv medan Rondik fortfarande e jätterädd... stackarn...

iaf, lite saker följde me mig hem faktis, en bild på de får ni här =D


 
 en söt "I think I love you!" -T-shirt från Grin Tricot
ett hjärthalsband och en hårklämma

de va allt för mig, tror inte ja skriver mer idag.
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0