F R E D A G S M Y S !

Heej allihopp! har varit hemma i ungefär en timma nú, hade två lektioner idag =D
Nu äre dags för fredagsmys, för mig börjar de med att Aliciah och Elin kommer frpn tumba hit till skogås, awesome! (stavning?!) sen fortsätter min kväll me fest hos Frida, en fredag kan nog inte bli bättre än såhär, eller?
Skulle lägga in en bild på mina naglar men min kamera e lite cp, ni får säkert en massa bilder imororn från min fredag...
Iaf, vet att jag sa att ja skulle fixa bild på mina naglar, men bilderna blir så ljusa o konstiga, så lyckas ja få en bra bild på de senare lägger ja upp de...
Ha en underbar början på helgen
XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihihi ^^'' Tack :] Så du har börjat kommenterat bloggar nu då? :O

2010-01-15 @ 14:32:42
URL: http://sandract.blogg.se/
Postat av: cicci

aah, har man sett :-P

2010-01-16 @ 10:44:35
URL: http://duvetcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0