Har aldtig varit så rädd i hela mitt liv ;o

Heej aliihopp! har inte skrivit på hela dan idag, men har ändå inte särskilt mkt att skriva, tror ja =P
Idag började min dag me att ja fick en sen julklapp av http://louiserydeen.blogg.se/, tack så mkt louise ! :-D
Sen efter skolan kom ja hem o tog de lugnt, skulle faktis va på väg till heron just nu för att hämta min storebrors mobil från lagning, men så blev de inte...
Martin, eftersom att ja nu vet att du läser min blogg måste ja skriva: Tack för att du finns, även fast ja kanske inte säger de så ofta! ...och tack gode gud för att Martin e så skicklig näre gäller att köra bil! Alla som åker me hnm kan känna sig säker! =D
Nu ska ja bara chilla, har inge plugg, plugget va ju till idag, eftersom att ja hade provet idag, de gick nog väldigt bra tror ja , de najs! :-D
Men ni får hare bäst, skriver förmodligen senare


en bild på min underbara storebror! <33

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0