Love can be a real bitch!

En konverastion mellan mig och Rebecca om killar och hur de går för mig, för några minuter sen:

Jag :
...fortfarande dökär i *.....* och även om de kommer nån annan kille som gillar mig så säger ja nej, så hare     varit  i över ett år nu
Rebecca : usch va  jobbigt
Jag : va ska man göra ? nått tips :-P
Rebecca : kämpa för honom och ge inte upp, om de inte går.. sp e han inte den rätta...
Jag : de går inte, han vet typ inte ens att ja finns. och tro mig ja har gjort hur mkt som helst för att komma över honom
Rebecca : vet att de ejobbigt att höra, men ja tror inte han e den rätta
Jag : ja vet, du e inte den första som sagt de till mig
Rebecca : fortsätt kämpa så lyckas du!
Jag : hoppas de...


Varför ska allt va så jobbigt näre kommer till kärlek, vet att ja e långt ifrån den enda som e "olyckligt kär" men It's driving me crasy! De e långt ifrån de värsta som hänt mig de hära, människor som känner mig vet va ja menar nu... men de känns som ett helvete.
Nån som har ett tips om hur man kan komma över killar ? Tro mig, behöver vart enda litet tips i världen :-D

Hare bäst
Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0