MIN BÄSTAVÄN E ABSOLUT BÄST!

Aliciah, vart börjar man ? Vi har knappt kännt varann ett helt år. Du kom till skogås en dag och va me din brorsa som va me min, ja hängde me för ja hade hört så mkt om dig. Vi började snacka på en gång, om allt! som om vi varit kompisar i flera år... Vi gav varann både msn o nummer på en gång, vi började träffas ganska ofta osv osv. Fast än att vi itne sett varann på evigheter nu så har vår kontakt absolut inte blivit sämre på nått sätt. Du finns alltid där för mig, så fort ja behöver dig, och ja vill att du vet att ja också finns här för dig, vad som än händer.  Du e inte bara min bästa kompis, utan solstråle, som min syrra och min absolut egna ängel! Utan dig skulle ja aldrig klara de! Kom ihåg, vad som än händer att jag älskarej!

Cicci <3 Aliciah- hand i han, föralltid, right ? <33


Kommentarer
Postat av: Aliciah

Föralltid älskling ! Ttack för alla dagar med dej.<3

2010-01-12 @ 18:03:56
URL: http://skogåsbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0