T A C O S ! = )

Heej !
Har inte orkat skriva förän nu, vakna runt 10 tror ja, sen så tog vi alla de bara chill... Senare åkte jag och min syrra till centrum och handla lite till idag, bla. en massa tacos tillbehör och chips, läsk och hyrde även en film, "Brudens bäste man" , får se om den e bra =P
Så, de e ungefär mina planer idag, vi har precis ätit tacos, vi ska vila våra magar en stund sen ska vi öppna chips påsen och titta på filmen! :-D  Skriver nog senare, men först ska ni få några bilder från idag
 Här e en bild på filmen vi ska se =D


Bild på "taco-bordet", me en massa händer från familjen!

Till slut en bild på hur ja ser ut idag, inte den finaste, men lite får man bjuda på sig själv, eller hur ?
Där ser man även lite av va ja har på mig, en söt tunika från gina, under har ja ett par tights från H&M =)
XOXO
Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0