förlåt...

Heejheej!
förlåt för otrolig dålig uppdatring... men de e nämligen så att ja blev väckt av lillebrorsan 10 o då så helt plötsligt blev de så att ja hade 15 minuter på mig att fixa mig för vi skulle tydligen till mina kussiner i älvsjö så skulle vi tsm me de till Heron city...
vi började me att spela lite i den där spelhallen eller va de heter, sen vare bowlingdags o gissa hur bra de gick för mig -.- fick två strikes men annars va ja nog riktigt dålig -.- 
efter bowlingen vare dags för bio... vi köpte en massa gott och tittade på Farsan


den va väl helt okej antar jag... asså, ja de finns ju bättre men även sämre... =P
de va lite konstigt slut på den oxå.. menmen =D

iaf, efter de skulel vi till skärholmen och titta runt lite vilket vi gjorde... de har varit en rolig dag faktis =D

ja gick ut klockan 10.20 och kom hem klockan 19.15 - de e ju asbra! =) haha

iaf, här får ni två bilder ja har tagit idag och en låt...

bild på min billjett =)

fast än att ja har sett denna otroligt många gånger kan ja inte sluta bli otroligt fascinerad. tycker den e jättefin! =D


owl city - fireflies

aja, strax blire Navy CIS sen blire Desperate houswifes o efter de blire dubbelavsnitt av Cougar Town =)

skriver senare...

massa pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0