frågor & svar ;)

här får ni de få frågorna + svar från mig =P


Tova om F R Å G E S T U N D !:
Vilket är ditt bästa minne?
Hur många par skor har du? x) (kom inte på något bättre) :P

svar: gud, de va inte en lätt... har så många, vet faktis inte =D
jag lyckas slita upp alla mina skor, så just nu har ja nog bara runt 4-5 par =)


Fredrik om F R Å G E S T U N D !:
E du oskuld bby ?

svar: Heej fredrik...
ja, jag e oskuld :)

Diana om F R Å G E S T U N D !:
Vilka saknar du från S:t erkis skola?^^

svar: helt ärligt talat... så saknar ja inte särkilt många, jag saknar nog alla tjejer i klassen, men mest de ja hade en riktigt bra realtion me, som dig, Daniella o Emilia <3

Anonym om F R Å G E S T U N D !:
Vf snackar du skit om folk? :O

svar: ööh... de skulle va bra om ja fick veta vem du va, först å främst. o sen så tycker ja att de e barnsligt att du måste skriva de bakom en dataskärm, ja menar, om du verkligen tycker att ja gör de borde du komma fram till mig o säga de till mig!

Hoppas ni blev nöjda me svaren, om ni undrar något annat äre bara att fråga på ;)
hare underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0