K L A D D K A K A

Heej, förlåt ännu en gång för dålig uppdatering...
men kom hem för inte så länge sen o när ja kom hem åt ja o sen hade lillebrorsan datan, så satte mig framför tv:n.
men har lite bilder

på bilden skulle man välja en person o rita av den på ett fult sätt, minns inte va de heter, de här va iaf så romina blev - ritad av Saga
sista timman skulle tjejerna dra upp till torget, där fick vi baka, de blev kladdkaka me grädde



den blev faktis otroligt lyckad =)
jättegott!
under tiden de va i ugnen skulle vi alltingen rita/skriva eller rita ett colage (stavning?!) om framtiden, ja valde att skriva

så blev min
"Ciccis framtid- Ha en kille - stor famnilj- många vänner - Australien (vill resa dit) -leva länge (inte för länge, vill absolut inte leva så länge att ja inte har kontroll över mig själv =P ) - Resa en jordenrunt-resa - och ja vill bli advokat! de va de ja skrev

efter de så stack ja till gymmet, därefter träffa ja Becka och Romina me några, vi hade de lite kul - kaxade mot nåra småungar -.- men de va roligt =D  haha xD
sen stack ja till tandläkaren, ska fixa min fyllning så ska tbx imorron -.-

aja, snart blire Desperate Houswifes, Cougar Town och sen Christine ;) fett roligt =D
får se om ja skriver senare, annars...
Go natt, massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0