u need to just be u're self, that's the person we all love!

Heejheej!
först måste ja säga de här
Gumman, gör hur du vill - vi älskar dig iaf! de vettu! massa pussar på dig!<33
Sötis - vi älskarej, men du behöver inte offra dig hela tiden, vi uppskattar att du alltid lägger oss i första hand, men du måste börja tänka på dig själv me! <33

Hur har er dag varit da?
min har varit skön, och avslappnad - förutom att ja har träningsvärk som fan -.- asjobbigt *suck*
imorron äre fredag *yaay*
sen måste ja bara skriva de här till alla ja älskar - ni vet ju vilka ni är, eftersom att ni e ganska många så orkar ja inte skriva upp namnen eller lägga upp bilder utan säger de bara såhär
Jag älskar er av hela mitt hjärta! ni betyder verkligen otroligt mycket! vet inte va jag skulle göra utan er, ni finns alltid där för mig ! Jag vill att ni ska veta - oavsett hur länge vi kännt varann - att ja ALLTID kommer finnas vid er sida, ni kan komma till mig när som helst, annars äre bara att ringa eller smsa - jag har ALLTID tid för er!




Massa kärlek till mina underbara vänner
Go natt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0