B I T C H !

Asså omg! kissie e me på Bella & Tyra show och ja har aldrig gillat henne men fyfan! asså, om ja hade ens jättelite respekt för henne försvann den HELT!
jävla bitch kissie är! asså hon bryr sig inte om någon, hon e jätteotrevlig o tror att hon är bäst!
hon har fett mycke luft i sig, helt otroligt ?!
hon säger jättedumma saker till bla. bella o tyra på deras egen show. ja förstår mig helt enkelt inte på henne ?
var det någon av er som såg showen, isåfall, va tycker ni om henne? och ni andra, va tycker ni om Kissie ?



 snygg e hon ju inte ens ?


Kommentarer
Postat av: linda lundgren

jag gillar nt heller henne hon e skit ful otrevlig ego bitchig big boobs big läppar äckliga tänder o finnig o usch äckel människa !

2010-05-15 @ 01:19:59
URL: http://allaslindalundgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haahaahaa garvad ihjäl mig när jag såg det (som alldtid ) xD Fast har ändå INGET emot Kissie :D

2010-05-15 @ 19:14:02
URL: http://sandract.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0