bad update

heejheej! har varit hemma i nån timma nu. min dag har varit helt okej. började me skola, sen gick ja förbi torget på läxläsningen för att plugga spanksa inför imorn -.- sen gick ja hem snabbt och åt, sen stack ja tbx till torget för att baka cheesecake (stavas de så?) eller morotskaka men ja satt me Felicia och hade de mysigt i soffan me chocklad och en massa snack istället. sen när klockan va halv 9 skulle ja dra till centrum för att pappa skulle hämta mig, men när ja stog där å vänta kom nån äcklig snubbe och börja snacka me mig, men inte på svenska, fatta ingenting (han verkade såhär pedofil-aktig) sen såg ja Becca o Cassi så då gick ja till de för ja va så himla rädd och då följde han efter mig o stirrade så Becca blev typ asirriterad och följde mig enda till bildörren, skitgulligt. sen kom ja hem, bytte om, satte på datan och tittade på desperate houswifes, och nu tittar ja på Cougar Town! men skriver nog inge mer ikväll så... Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0